Trina Arrested at San Diego Airport for Wearing Waist Trainer – San Diego Videos



published: 2018-11-10 17:45:36

#Trina #Airport #TSA Trina Arrested at San Diego Airport for Wearing Waist Trainer SUBSCRIBE to our Channel by Clicking here: https://goo.gl/bYq9K8 (Turn on Bell Notifications)

For Business or Copyright Notices: indanewstv@gmail.com (2 Hour Response Guarantee)

Watch the original San Diego Video here

Some local news is curated - Original might have been posted at a different date/ time! Click the source link for details.

45 Comments - Write a Comment

  1. That tall manly lookin broad just a hater

    Reply
  2. Damn dats fucked up she jus wanna feel on her

    Reply
  3. This some bullshit and free TRINA

    Reply
  4. Hold on wait. WHAT!!!!! Why its always our kind that makes it harder for us

    Reply
  5. All that shit she was doing was extra she wanted to fill on her..

    Reply
  6. She's not "locked up " damn fake news…smh

    Reply
  7. WAKE UP!!! Yahawah's Judgment Has Arrived. To all Israelites that do not know that you are Israelites. God's Chosen People. We are NOT blacks, latinos or native americans. We are the Israelites. We are NOT a religion. We ARE a nation. The scriptures say, there is going to be a massive slaughter (The Purge) of the Israelites scattered throughout the world. 2/3rd's will die (dumb ass niggas) and 1/3rd will be saved (righteous Israelites). It's called Jacob's Trouble or The Great Tribulation (storms, earthquakes, meteor showers, world war 3, economic collapse, race war, martial law, FEMA concentration camps (empty Walmart's and Sam's Club's), famine, the RFID microchip [mark of the beast] DO NOT accept it, and nuclear warfare). Only those Israelites that obey The Laws of our Father Yahawah (His name is not God or Yahweh) and pray to Him in the name of our big brother, Lord and King Yahawashi (His name is not Jesus or Yeshua and He is not white) will be protected. Learn who you are, REPENT and obey All the commandments. Look up Israelites on YouTube. Time is running out. And you can't say, no one warned you. Yes, of course, I know. I don't know what the hell I'm talking about. RIGHT?
    Check it out. (FOR NEGROS) https://youtu.be/QxhHk5htu-0 and https://youtu.be/8QL6b4PqFuU
    (FOR LATINOS AND NATIVE AMERICANS) https://youtu.be/cftemJL-CTU

    Reply
  8. SMFH REALLY THEY NEEDS TO BE FIRED!!!

    Reply
  9. C'mon now….u tellin me that TSA broad didn't know that was Trina? Oh I get it, make it look like she was thoro wit her job and maybe get a promotion out of it….it always us on us smh….and I agree on the comment below definitely getting a free feel

    Reply
  10. That bitch should Get fired Really ???

    Reply
  11. HelllllllNawwww that bytcherePopo Getty a thrill outta that!!!! She needs to be locked up 4fummmblyng????

    Reply
  12. Thats bullshit Bruh. She rocked that show tho

    Reply
  13. Looking for views..FAKE NEWS !!!

    Reply
  14. THAT A FEMALE OR A DUDE ….. DAM SHAME WE OUR WORST EMINEM……

    Reply
  15. She beeped and that ladie did her job so what

    Reply
  16. They do this to my family members every trio what's the big deal nobody gets locked up for wearing waste trainer leta.not be so gullible lol idiots

    Reply
  17. That big Dyke seen the baddest bytch and ceased her moment.. she said to herself.. I'll be damn I passed my chance up to get this feel!!!

    Reply
  18. Wow now they are controlling the clothes now… Damn

    Reply
  19. On the way to get my baby mama now

    Reply
  20. Was she in possession of any illegal substances that warrant the TSA To Arrests her, Clearly there’s an 8th Amendment Among others…#FreeTrina‼️??????❤️???

    Reply
  21. That TSA employee needs to be investigated I seen another video where she was sexually molesting another women at the airport . Nasty B—ch!!

    Reply
  22. Some BULLDIKIN BULLSHIT‼️

    Reply
  23. All that Azz, in them jeans. That's why she got arrested. That ass is a dangerous weapon.

    Reply
  24. This fake I just seen her last night ? in Alabama

    Reply
  25. She straight freaked her she could've taken her 2 the back so she could took whatever off, freak ass bish

    Reply
  26. She just wanted to her ass …you can see that clearly …….a ass sniiffer lol

    Reply
  27. She wants that ass bitch slap

    Reply
  28. Are you serious, straight law suit

    Reply
  29. Hating ass bitch she to young don't know who she talking TO

    Reply
  30. It looks like the TSA lesbian was trying to smell her ass an stick her hand up her ass that was super aggressive my god!

    Reply
  31. What were the charges? Do waist trainers have metal in them?

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.